GeenParkeerverbod
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parkeerverbod in de Kennedystraat

Ga naar beneden

Parkeerverbod in de Kennedystraat Empty Parkeerverbod in de Kennedystraat

Bericht van Admin vr sep 22, 2023 12:56 pm

Dit forum is gemaakt om met de buurtbewoners te kunnen discusieren over het voorgenomen parkeerverbod in de Kennedystraat.

Persoonlijke mening:
Ik zie wel dat de hoeveelheid auto's die nu aan de weg moeten parkeren misschien niet wenselijk is. Echter; er is vrijwel geen alternatief.
Eerdere klachten over de parkeerdruk bij de gemeente werden weggewuifd, men wilde géén extra parkeerplaatsen realiseren en ook niks wijzigen aan de inrichting van de straat.
Nu wordt ineens het probleem op de omwonenden afgewentelt, zonder enige discussie of inspraak.

Het probleem zal zich alleen verplaatsen. En mensen die vaak laat thuiskomen kunnen straks honderden meters gaan lopen en geconfronteerd worden met boze bewoners van andere wijken die niet willen dat jij bij hen voor de deur de auto neerzet.

Ik denk dat de gemeente niet goed heeft nagedacht over dit plan. Als men de oorzaak wil aanpakken (te weinig parkeerplek) ben ik de eerste die meewerkt, maar deze oplossing is voor weinig mensen echt een oplossing.

Admin
Admin

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-09-23

http://geenparkeerverbod.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum