GeenParkeerverbod
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

opgevraagde parkeerdrukmeting

2 plaatsers

Ga naar beneden

opgevraagde parkeerdrukmeting Empty opgevraagde parkeerdrukmeting

Bericht van JdG vr sep 22, 2023 8:04 pm

Ik heb 2 dagen geleden de parkeerdrukmeting al opgevraagd in het kader van de wet openbaar bestuur, omdat ik denk dat deze op slechts een zeer beperkt aantal tijden en dagen is uitgevoerd. Ik denk zelf dat er s'avonds en in het weekend op heel veel momenten vaak geen parkeerplaats is voor bewoners zonder eigen parkeerplaats. Verder zijn er veel meer straten in de zeer nabije omgeving waarbij auto's aan beide zijden van de straat mogen parkeren en waarbij de situatie hetzelfde is zo niet nog gevaarlijker gezien het aantal bochten etc. In die zin dus ook sprake van een oneerlijke behandeling. En ook zie ik een probleem van het aantal bewoners dat om dit verbod gevraagd hebben (zijn dit wel mensen van de kennedystraat?) tov het aantal bewoners van de kennedystraat zelf.
Helaas kreeg ik als antwoord dat ze pas een reactie gaan geven na de 29ste omdat ze eerst de andere reacties willen afwachten.
Ik ga zeker bewaar maken maar een sjabloon zou tzt wel handig zijn. Hoe meer argumenten hoe beter.


Laatst aangepast door JdG op vr sep 22, 2023 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt

JdG

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-09-23

Erwin76 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

opgevraagde parkeerdrukmeting Empty Re: opgevraagde parkeerdrukmeting

Bericht van Erwin76 vr sep 22, 2023 8:11 pm

Hoi, ik heb intussen een breder woo-verzoek gedaan. Ook ik vermoed dat de parkeerdrukmeting elke dag overdag 12u gedaan is. Dan geloof ik best dat het rustig is..

De uitspraak dat men pas de 29e reageert is op zich een vrij eenvoudige vertragingstechniek om bewoners met klachten korter te geven om actie te nemen.

Erwin76

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-09-23

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum